English | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mijn | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
V7 850 California | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hoe hij eruit zag toen ik hem kocht in augustus 2005 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Klik op de foto's voor een grotere afbeelding Gebruik de "Terug-knop" van de browser om hier terug te keren. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kenmerken: 844cc V-twin viertakt cilinder hoek: 90° 83mm x 78mm (b x s) 64 SAE-pk bij 6.500 tpm 9.2 :1 compressie verhouding 29mm Dell'Orto VHB carburateurs Gewicht: 250kg Wielbasis: 1470mm Kruis snelheid: 140 km/u Top snelheid: niet relevant |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bij de koop van deze motor hoorde ook een set vers gespoten Wixom koffers, incl. bevestigingsmateriaal. Helaas was het hang- en sluitwerk niet compleet. Toen ik de koffers probeerde te monteren, bleken ze groter dan de originele. De deksels konden niet helemaal open, omdat ze in botsing kwamen met het zadelrekje. Ik plaatste aangepaste scharnieren, die het mogelijk maken de deksels geheel van de koffers af te nemen, voor het laden van grotere stukken bagage. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Enkele links: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
In 2007 reed ik een groot deel van de MGCN Landmark Rally met mijn V7 850 Cali en ook in de landmark rally van 2009 hoop ik weer veel kilometers met deze fijne toermotor te kunnen rijden. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
MGCN Landmark Rally 2009 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
MGCN Landmark Rally 2007 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Meer Technische Informatie | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rij test 1972, gepubliceerd in het weekblad MOTOR | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rij test 2000, gepubliceerd in Motor E-motion | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Guy Timmers' Moto Guzzi V7 pagina (Nederlands & Engels) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mooie site over de verschillende Guzzi V7 versies. Veel informatie, foto's, handboeken & downloads (Duits) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
www.guzzi-v7.de | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Noord Nederlandse specialist in Italiaanse motoren, waar ik deze fiets kocht; bron van -klassieke- Moto Guzzi onderdelen | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
HMI Moto | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Moto Guzzi specialist, met een behoorlijke voorraad V7 onderdelen | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Teo Lamers | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Moto Guzzi Club Nederland | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Wim Meijer's Moto Guzzi Database (nu deel van de Moto Guzzi Club Nederland web site) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Verslag van mijn Landmarkrally reis naar Bretagne | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Verslag van een trip naar de Harz in Duitsland | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
plus Superalce information & links | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Foto's van mijn Moto Guzzi Superalce | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Foto's van mijn Moto Guzzi Nuovo Falcone | plus Nuovo Falcone informatie & links | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Foto's van mijn trieste Moto Guzzi Galletto | plus Galletto informatie & links | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
mijn Moto Guzzi California II - Moturist P1 spannetje | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
mijn site over Moturist zijspannen | met hoog Moto Guzzi gehalte! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pagina gemaakt:7 september 2005 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Laatste update: 22 november 2008 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
English |